Dag 10 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eline Broman - WaarBenJij.nu Dag 10 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eline Broman - WaarBenJij.nu

Dag 10 Chiang Mai

Door: Eline Broman

Blijf op de hoogte en volg Eline

12 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vanochtend lang uitgeslapen en pas om 13.00 uur ergens in de stad ontbeten. Ik was zo ontzettend moe van de dag er voor. Tijdens het ontbijt op mijn laptop een houten hutje in Pai gereserveerd voor morgen. Hierna ben ik de taxi en de bus gaan regelen naar Pai. De taxichauffeur wist net als meerdere taxi's niet waar mijn guesthouse lag. Ik hoop dat ze me morgen kunnen vinden. Voor 4 euro reis ik morgen per bus in 3 uur naar Pai (richting de grens van Birma).
De rest van de middag rondgeslenterd door de oude stad een paar tempels bezocht. Overdag is het rustig in de stad omdat bijna alle toeristen op excursie zijn zoals olifant rijden, tijgers aaien, trektochten, van boom naar boom slingeren etc. De dierenexcursies gaan tegen mijn principes in. Ik heb al van een paar mensen gehoord die er naar toe zijn geweest dat de dieren erg slecht behandeld worden.
Voordat ik ging eten nog een korte massage gekregen van mijn rug, nek en schouders. Dit keer deed een man de massage en toen ik op mijn buik lag ging hij op mij zitten om meer kracht te zetten op mijn rug. Haha, ik moest gelijk denken aan het verhaal van Brian die dacht een normale massage te krijgen toen plotseling de masseuse zijn billen ging masseren. Ik heb gelukkig een hele normale massage gehad en mijn schouders en rug zijn weer helemaal ontspannen.
Vanavond heb ik gegeten bij het café onder mijn kamer (waar ze fijne jazz muziek draaien). Nu vroeg slapen en morgen weer vroeg op. Niet te veel eten morgenochtend want ik heb gehoord dat het een beroerde rit gaat worden door de bergen met haarspeldbochten en kuilen in de weg.

  • 12 Maart 2014 - 18:34

    Nelleke Onck :

    Te gek wat je allemaal doet !!! Voorzichtig hè !! Geniet maar !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Reis door zuid-oost Azië.

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 21786

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 30 Juni 2014

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: