Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Broman - WaarBenJij.nu Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Broman - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 2

Door: Eline Broman

Blijf op de hoogte en volg Eline

04 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Vanochtend uitgeslapen tot 10.30 uur, net als mijn kamergenoten.
Vanmiddag was er een vriendelijke Tuc-tuc driver die mij naar een aantal tempels heeft gebracht. De hoge gouden ‘happy’’ buddha gezien. Hij bracht me naar plaatsen waar je normaal gesproken niet zou komen. Twee uur rondgereden en veel gezien. Hij wilde er maar 35 Baht (75 eurocent) voor hebben. Ik heb hem wat meer gegeven voor de vriendelijkheid.
Hierna een uur een boottocht gemaakt in een longtailboot. Leuk om de huizen aan het water te zien. Ik kreeg ook van een vrouw een brood in mijn handen geduwd om de catfish te voeren. Terug bij mijn hotel heb ik weer een voetmassage genomen. Dit keer bij een andere en hier werd het veel harder gedaan. Ook werd er met een houten stokje in mijn voet geprikt.
Hierna op het terras van Green Wood House gegeten: Pad Thai kip met Chang bier.
Vandaag heb ik ook de reis naar het noorden geregeld. Toch niet met de nachttrein wat ik eerst wilde, maar eerst met de bus naar Sukhothai, tempels en ruïnes bekijken op de fiets(2 nachten) en dan met de bus naar Chiang mai. Ik vertrek vrijdagochtend met de bus.
Morgen wil ik naar de Chinese wijk lopen en verder zie ik wel wat ik tegenkom.
Ik wilde van de week graag naar een bokswedstrijd in het Lumpinistadium, maar het is mij meerdere keren afgeraden niet die kant op te gaan i.v.m. protesten.

  • 05 Maart 2014 - 11:38

    Joël:

    Mooi om te lezen over je vlucht en je eerste ervaringen!

    Groetjes,

    Joël

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Reis door zuid-oost Azië.

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 21765

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 30 Juni 2014

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: